Kämpa sista veckorna!

Bara ca två veckor kvar av första terminen nu! Jösses, jag blir fortfarande förvånad hur fort det har gått men än är det inte slut! Har 6 tentor kvar.. Maj månad har varit hemsk med alla tentor, har gråtit vissa dagar och bara velat hoppa av. Har tappat räkningen på hur många tentor jag har haft i maj, tror jag är uppe i 12 st är så länge BARA i maj.. Helt sjukt egentligen. Två stycken i min basgrupp har hoppat av och en av tjejerna pluggade jag väldigt bra tillsammans med. Utan alla mina fantastiska vänner, speciellt 3 personer som verkligen har peppat mig att fortsätta, så hade jag nog hoppat av. Hur roligt det än är att plugga så sliter det som tusan på psyket. Men jag ska fasen klara det sista nu!
Imorgon kör vi skriftlig salstenta i 3 timmar på huden, våra 5 sinnen och temperaturreglering! Tänker inte ge mig!
 
Svaret från de 3 hemtentorna som jag skickade in förra veckan har kommit. Jag blev så glad att jag började gråta haha.. Allt slit, alla timmar jag satt med hemtentorna gav äntligen lite resultat. Mitt första VG <3 Att få alla rätt på frågorna jag svarade på, wow för att vara mig! Jag är inte helt dum i huvudet ändå haha! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur går det med dina studier?

Svar: Det går fint med studierna! Det är mycket men samtidigt roligt och intressant 😊
Josefine N

2019-09-12 @ 19:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0