fullt upp med skolan

Finns ingen tid för något annat på vardagarna än skolan. Jag har sjukt mycket i skolan fram tills att den slutar i juni. Helt sjukt att en hel termin redan har gått! Så tills dess kommer det eka tomt här tyvärr. Jag håller just nu på med 3 hemtentor som ska lämnas in senast lördag. Jag satt till 03 inatt och betade av två stycken, inte så smart av mig. Var helt illamående när jag skulle gå och lägga mig och sov jättedåligt. Ska inte sitta så länge idag, har gjort klart hälften av den sista hemtentan så ska fortsätta lite nu. Vill bara beta av alla så jag kan lägga det bakom mig. Har en skriftlig salstenta på huden och alla sinnen 25/5 som jag vill hinna plugga in. 
Men att gå i skolan är så himla roligt! Bästa beslutet jag tagit, jag mår så bra och allt är så himla intressant! Efter en svacka är jag på väg mot ljusare tider, tror verkligen att 2019 är mitt år <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0