Mindre bra helg

Jag var så glad i fredags, att det var helg. Men det blev inte alls som jag tänkt mig. 
Gick av nattpasset i fredags, sov några timmar sen åkte jag och tog vaccin. 
 
I lördags var jag iväg med mamma på dagen, längesen vi umgicks. Vi åkte till mos, åt lunch och strosade runt. Sen på kvällen började jag må dåligt, jätteont i sidorna av magen. Sen gav det med sig. Men jag stannade hemma resten av kvällen och pluggade. Vågade inte gå ut ifall det skulle komma tillbaka. 
 
Idag kändes det som vanligt, åkte ut en sväng men sen hände det igen. I mataffären, var tvungen att lägga mig ner på golvet.. Jätteläskigt.. Men tur nog var mamma med så vi åkte till närakuten och jag fick komma in direkt. Proverna visade inget, så det var bara att åka hem och blir det värre skulle jag återkomma. 
 
Så skumt.. Lite läskigt att vara själv hemma ifall något händer. Ska tejpa fast mobilen på mig så jag alltid har den nära till hands haha.. 
 
Imorgon har jag en otroligt viktig skoldag! Har först muntlig tenta, sen ska jag åka till södersjukhuset och ha praktisk tenta i kontrakturprofylax. Ligga på golvet och rulla runt, perfekt haha.. Men den får jag inte missa! Går man inte på den så får man inte gå vidare till termin 2. Så otroligt viktig! Ska krävas mer än lite magont för att jag ska missa den! 
 
Nu ska jag försöka sova, helt slut efter all smärta idag. 
 
I helgen åkte conversen på för första gången i år! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0