Måndag!

Idag har jag varit i skolan hela dagen. På morgonen hade jag en redovisning och på eftermiddagen hade jag en 3 timmars lång muntlig tenta som jag blev godkänd på! Check på den! Hitills har jag blivit godkänd på alla muntliga tentor! 
 
Ikväll har jag pluggat i 4 timmar. Mitt "skrivarfinger" är helt trasigt, det börjar bli sår så mycket jag skriver haha.. 
Den här veckan har jag den stora tentan som jag redan nu vet att jag kommer faila på. Och det vet jag för att det inte går att få in allt. Den här tentan är den sjukaste jag någonsin sett och när lärarna säger
"ha inte dåligt samvete ifall ni inte klarar den på första försöket, det gör nästan ingen" haha då är det illa.. Men jag ska självklart göra mitt bästa! 
 
Imorgon har jag en lång dag framför mig. Skolan på morgonen och sen ska jag till jobbet och jobba ett kvällspass! Så jag är inte hemma förrän 23 typ. Låååång dag men jag längtar efter mina kära kollegor! 
 
Men nu ska jag plugga en stund till innan jag går och lägger mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0