Måndag

Då var två muntliga tentor klara och godkända! Och förberedelserna inför torsdagens stora muntliga tenta är också klar! Känns så skönt! 
När jag kom hem från skolan däckade jag i soffan ett par timmar. Ikväll lagade jag en mättande sallad och sen har jag pluggat. Har börjat plugga inför den stora skriftliga salstentan i anatomin som är om två veckor. Den kommer innehålla skelettet, muskler, urinvägar och njurar. Inga lätta saker och dessutom kunna varje del på latin. Men jag är taggad! 
 
Imorgon är jag ledig från skolan. Har planerat att plugga hela dagen, paus för att städa och äta såklart. På onsdag har jag den längsta skoldagen hittills. Föreläsningar mellan 08-18, 10 timmar med föreläsningar om skelett och muskler. Jösses alltså, måste köpa nått slags koffein om jag ska orka hänga med hela dagen haha. Men väldigt spännande ämne så ser fram emot den dagen! 
 
Nu ska jag hitta ut en bra film på netflix och mysa. Ska inte plugga mer idag, tar det imorgon istället. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0