Fullt upp

Igår hade jag den längsta skoldagen hittills 08-18. Den var vädigt nyttig, lärarna gick igenom allt inom muskler, skelett, urinvägar och njurar. Precis det tentan kommer handla om nästa lördag! Sen fick man såklart inte reda på vilka frågor som kommer, vore ju drömmen i så fall haha! Men dom berättade om några kapitel som vi kunde skippa att läsa på om, det var uppskattat! Det är ju så sjukt mycket men intressant ämne! 
Kom hem sent, lagade mat, ringde D sen somnade jag. 
 
Idag upp tidigt igen för att ha 3 timmars muntlig tenta som blev godkänd! Check på den! 
Efter det slutade jag, åkte hem och sen hämtade mamma upp mig på stationen så åkte vi och åt lunch och därefter en sväng till täby centrum. Var så längesen jag umgicks en dag med henne eftersom mina helger består av lite annat just nu <3 
 
Nu har jag precis vilat en timme för ikväll ska jag jobba natt! Åh vad jag längtar! Saknar ihjäl mig efter mina fina kollegor! 
Imorgon blir det bara två timmars sömn, sen ska jag till solna och ta vaccin. Fullt upp med andra ord men jag är glad. 
Nu ska jag äta något innan jag rullar mot mitt kära jobb <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0