Full rulle

I onsdags ringde jobbet sent och frågade om jag kunde hoppa in och jobba natten. Kunde inte säga nej så hoppade in och jobbade natten. Det flöt på bra men orkar knappt jobba natt längre, jag blir helt slut i kropp och skalle av det. 
Sov i ungefär 3 timmar sen var det dags att åka till frisören i stan och slinga håret. Jösses så skönt att slippa det slitna och den fula utväxten. Hela proceduren tog 3 timmar och jag blev sååå nöjd! Ovant med så kort hår men är så himla nöjd! 
 
Idag är det fredag och sista dagen innan det är tentadags! Och jag känner mig inte redo. Har nötat in alla skelettdelarna och alla muskeldelarna på "svenska" och latin så dom sitter, men resten vill inte gå in. Har läst igenom anteckningarna 1000 gånger men inget vill gå in.. Så det känns inte alls bra. Allt liknar varandra så blandar ihop allt. 
 
Aja, ska fortsätta läsa igenom anteckningarna, kan inte göra så mycket mer. 
Hoppas på det bästa imorgon! Efter tentan ska jag möta upp D, som jag längtar! Precis vad jag behöver efter en tenta som inte känns bra. 
 
Sista bilden innan jag åkte mot frisören. Fy vad slitet håret var. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0