En kväll med en kär vän

Idag har jag varit i skolan. Hade en 3 timmars föreläsning om nervsystemet. Väldigt intressant och givande! Slutade vid 17, åkte hem och hämtade bilen och sen vidare hem till Linda. Hon bjöd på mat och efterrätt. Allt var så himla gott, så välbehövligt att ha en vän som man kan prata med om allt. Och då menar jag verkligen allt, det mest privata också. Det är verkligen guld värt. 
Hela kvällen var fantastisk. 
 
Är precis hemkommen. Imorgon är jag ledig från skolan. Men ska upp tidigt och ringa några samtal och sen tänkte jag fixa lite i lägenheten. Bland annat ta ner skor till förrådet, har alldeles för många skor i lägenheten. Och nu när man får sånt fint besök hem till sig så vill man att personen ska få plats med sina skor också haha! 
Sen ska jag få lite plugg gjort också. Har väl 6 olika tentor på G som jag måste förbereda. 
 
Här är förresten t-shirten jag gav till honom när han fyllde år. Han verkade tycka om den, han har redan haft på sig den i alla fall <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0