Effektiv dag

Trots fint vårväder så lyckades jag hålla mig inne nästan hela dagen haha! 
Mamma smsade att Molly kräkts flera gånger under natten så jag blev lite orolig, åkte och kollade till Molly. Hon var glad och viftade på svansen när jag kom. Hon hade druckit mycket vatten och gjort sina behov så då blev jag lite lugnare. Efter det handlade jag mat och sen åkte jag hem. 
Sen satte jag igång med plugget. Hade ett riktigt flow, satt i ungefär 4 timmar. Nu värker fingrarna men det känns bra! 
Efter 4 timmar tog jag en paus. Gick ut på balkongen och tog ner ljusslingan, kändes som att det var dags nu haha.. Sen rensade jag kvitton och satt in viktiga papper i pärmen. Tråkiga saker men skönt att få gjort. Fortsatte plugga efter det i ungefär 2 timmar till. Är bra sugen på att fortsätta men då kommer jag inte kunna sova, hjärnan kommer gå på högvarv då. 
 
Imorgon har jag som sagt den längsta skoldagen hittills. Längtar! Hoppas på att få många svar på hur den skriftliga tentan kommer läggas upp som är om 1.5 vecka bara. 
Mat och dryck är fixat, nu ska jag bara fixa mig inför sängen och sen försöka sova. Alarmet är ställt på 05:00! 
 
Mitt allt! <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0