Blandat

Slutet på veckan har varit väldigt blandad. 
I torsdags hade jag tentan, kunde inte ha mer otur än vad jag hade. Allt gick åt skogen och jag blev helt förstörd när jag inte kunde svara på frågan. Tårarna rann ner.. Blev så himla ledsen. När allt var över så grät jag ännu mer, har så fina skolkompisar som tröstar och peppar en. Jag fick den svåraste frågan av alla och enligt mina kompisar så hade dom inte kunnat svara på den heller. Men det spelade ingen roll, jag kände mig kass och otroligt ledsen. Var inte beredd på att jag skulle ta åt mig så mycket och bli ledsen men det blev jag. Var ledsen på tåget hem, så pinsamt när tårarna rinner ner och folk på tåget frågar om jag är okej. 
Åkte hem till mina föräldrar och gosade med Molly och där brast det igen. Hela den dagen var hemsk, tårarna tog aldrig slut. Kunde inte sova, så fort jag somnade drömde jag om tentan och vaknade med blöta ögon. Jag vet att jag har 5 gånger på mig att klara tentan men ändå.. Det tog hårt på mig.. 
 
I fredags hade jag min första praktiska tenta på vital prametrar och HLR. 
Trots lite sömn så klarade jag den praktiska tentan. Känns bra men kunde fortfarande inte släppa tentan. Gulliga kompisar som peppar mig hela tiden, så tacksamt <3 
 
På kvällen kom D hem till mig. Precis vad jag behövde efter gårdagens händelser. Han fick mig att glömma allt, otroligt skönt att kunna slappna av och slippa tänka på det tråkiga. 
Sov som en stock bredvid honom. Jösses vad jag behövde det, sova en hel natt utan att vakna. 
 
På lördagen låg vi kvar länge i sängen. Sen åkte vi till mini ullared och efter det åt vi sushi till lunch. Därefter handlade vi middagen. Vi lagade en otroligt god middag tillsammans sen la vi oss i soffan hela kvällen och kollade på film. Vi testade några nya glassar som var sjukt goda! Sen somnade han i min famn, så himla söt! 
 
Idag sov vi länge sen skjutsade jag hem honom för att han skulle förbereda sig för en jobbvecka i norrland. Sen vidare hem till Jesper, vi firade han och pappa tillsammans med släkten.
Ikväll har jag pluggat lite till imorgon. Har två muntliga tentor imorgon sen ska min grupp förbereda den stora muntliga tentan som är på torsdag. Fullt upp men det känns ändå bra!
 
Så trots en hemsk torsdag så blev helgen helt underbar. Bara fortsätta köra på, jag ger mig inte än!
 
Bästa som finns <3 
 
Båda var supergoda men äppelpajen vann, sååå good! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0