18 timmars arbetspass!

Jösses alltså! Igår jobbade jag ett kvällspass och under kvällen frågade dom mig om jag kunde stanna kvar och jobba natten också. Eftersom jag var ledig från skolan dagen efter så svarade jag Ja. Så totalt jobbade jag i 18 timmar i sträck. Inget att rekommendera haha.. Men det gick faktiskt bra, när klockan var kring 03 på natten så började det kännas i kroppen. Men det gick ändå bra, jobbade med så härliga kollegor som jag saknat sååå mycket! Det gjorde det mycket lättare att ta sig igenom båda passen. 
Att köra bil hem sen var läskigt. Jag var så trött så ögonen fastnade på bilen framför och såg endast den bilen inget annat. Märkte knappt att jag var ute på filen bredvid ibland. Fy, det var riktigt läskigt men jag lyckades ta mig hem oskadd. 
Tog inte många sekunder innan jag somnade sen. 
 
Sov ungefär i 5 timmar sen gick jag upp och började plugga. Tog en paus sen och åkte hem till mina föräldrar och grattade min pappa som fyllde år. Trimmade Molly och gosade med henne massor innan jag åkte hem och fortsatte plugga. Nu är huvudet fullt med information, så nu är det stopp för idag. 
 
Imorgon är den stora tentan som jag har fasat för i två veckor nu. Jag har verkligen gjort mitt yttersta för att få in alla dessa 24 frågor i skallen. Både skrivit och ritat. Nu får det gå som det går, kan inte göra mer. Är så himla nervös, kommer verkligen börja gråta om jag får godkänt. 
Efter tentan imorgon ska vidare ut med några vänner och äta. Man hinner knappt träffa någon pga allt plugg. Så det ser jag verkligen fram emot. Saknat dom sååå mycket! 
 
Nu ska jag inta sängen och sluta tänka mer på tentan, det går som det går! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0