Sista lediga helgen på 3 år

Åh vad jag ska njuta av den här helgen. Sista lediga helgen, för sen när skolan börjar blir man aldrig ledig. Men jag är taggad, nervös och spänd! Kommer sakna neo så himla mycket men kommer ta några ströpass under skoltiden också! Och på sommaren går jag tillbaka dit 100% och jobbar. Men annars ska jag verkligen satsa på skolan och inte jobba ihjäl mig så det går ut över studierna. 
 
Imorse gick jag av mitt sista nattpass på ett bra tag! Jobbade med så roliga människor, inte skrattat så mycket på länge! Så idag har jag sovit ut och på kvällen handlade jag lite mat och dricka inför imorgon. Och nu ligger jag i soffan med Molly och njuter av min ledighet. 
 
Imorgon ska jag iväg med mamsen på dagen. Och på kvällen blir det utgång med älskade vänner! Fira att jag kommit in på skolan och umgås ordentligt innan skolan börjar. Tror kvällen kommer vara den bästa någonsin! Ser sååå mycket fram emot den! 
 
Annars så är jag otroligt glad just nu. Så mycket utöver skolan som händer just nu. Så mycket fjärilar i magen, orkar snart inte mer haha. Känns verkligen som att jag har fått känna på riktig lycka nu. Aldrig känt så här förut. När tiden är kommen ska ni får veta mera haha, men just nu håller jag det för mig själv även fast det är sjukt svårt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0