2a veckan

Har verkligen märkt hur skönt det är att vara vaken dagtid och komma hem sen och ha kvällen hemma. Inte alls så sliten, går inte att jämföra med nattjobb. Nu märker jag skillnaden på dag och nattjobb, stoooor skillnad! 
Men sen är det slitigt att komma hem och aldrig vara ledig, alltid något plugg som måste göras. 
 
Idag hade jag bara en lektion, presenterade 3 uppgifter och det gick bra. Men nu har jag 5 uppgifter till nästa gång + att jag måste börja plugga till tentan som är i februari. 
Därav att jag fortfarande är vaken, har pluggat i 7 timmar och tänkte sitta lite till men tog en liten paus nu. Imorgon har jag ingen skola men ska fortsätta plugga hela dagen och om jag hinner så ska jag hinna förbi neo och se om jag kan ta några extrapass. Saknar mina kollegor supermycket! Behöver träffa alla igen och få prata lite. 
 
Men nu har jag tagit 10 minuters paus, dags att återgå till plugget igen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0