Wow på den här helgen

Helgen är ju inte slut än men jösses vilken bra helg. Precis vad jag behövde inför en ny skolvecka. Veckan har innehållit en del föreläsningar, så mycket information. Vilket är bra men hur mycket får plats i huvudet liksom? Känns som att det börjar ta lite stopp nu. Frågorna till måndag är jag i alla fall klar med, nu ska dom bara presenteras. Har kommit en bra bit på plugget inför tentan också men fastnat på en fråga så går lite segt just nu. Sen måste jag även plugga inför seminariumet som är snart, ett muntligt förhör som man måste få godkänt på för att få fortsätta + måndag kommer 5 nya frågor att besvara. Jösses alltså haha.. 
 
Helgen då! Inget slår min fredag, den var så bra, går inte att beskriva riktigt, den var helt enkelt bäst. Och att vakna upp idag helt glad och lycklig, wow på den känslan alltså! 
Skjutsade hem min favorit sen åkte mamsen och jag till täby en sväng och ikväll har jag varit hemma och haft mellomys. 
 
imorgon ska jag äntligen till jobbet för mitt första extrapass sen skolan började. Kunde hålla mig borta 2 veckor sen gick det inte längre haha. Så imorgon blir det ett kvällspass, som jag längtar! Och dessutom får jag träffa nattgänget innan jag går hem! 
 
Wow på den här helgen alltså <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0