Så mycket kärlek till mina kollegor

Finner inga ord, mina kollegor är så fantastiska! Jag fick inte jobba, blev beordrad att plugga hela natten. Så fort jag gjorde något annat än att plugga så puttade dom bort mig haha! Och vilken otrolig hjälp jag fick! Blev klar med ena muntliga tentan, tog 6 timmar att få klart den och det hade jag aldrig klarat utan mina duktiga sjuksköterskekollegor! Om jag klarar tentorna på fredag så ska jag bjuda alla på fika på jobbet! 
 
Imorgon är det en fullspäckad dag! Ska till skolan på dagen och efter det ska jag hem och hämta bilen och sen åka och köpa en present, så nervös! Vissa presenter är så himla svåra, både storlek och vad man ska köpa för något. Men jag vet i alla fall vad jag ska köpa men storlek blir svårt! 
 
Plugget har gått segt idag, vissa dagar är det omöjligt att plugga och idag är en sådan dag. Spelar ingen roll vad man gör, finner liksom ingen ro att plugga och inget fastnar. 
 
Så tror att jag gör mig redo för sängen och sen försöker sova så jag orkar med hela skoldagen imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0