Ny vecka, nya tentor!

Då var måndagen avklarad. Fokuserades mycket på den stora muntliga tentan på fredag. Då ska jag både stå framför alla och prata om magsäcken och även rita på whiteboard tavlan och jag som är så kass på att rita haha. Får träna på det tills fredag! 
 
När jag kom hem från skolan så satte jag igång att rensa kläder, fick ihop 3 stora påsar så nu känns det mycket bättre. Sen handlade jag lite mat, träffade Linda i affären så vi hann umgås lite. Vidare hem till föräldrarna och hälsa på Molly som jag inte sett på 4 dagar. 
 
Ikväll har jag lagat köttfärsås och pasta till middag. Sen har jag bara pluggat tills nu. 
Imorgon är jag ledig från skolan men ska ändå bara sitta hemma och plugga. Har både muntlig tenta på torsdag och fredag så det behövs mycket förberedelse. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0