Nu är jag redo!

Nu får tentan gå som den vill, jag har gjort allt jag kunnat för att nöta in allt i huvudet. Idag satt jag och min kompis på Espresso House i 5 timmar. Kändes så bra efter det! Hoppas hoppas hoppas jag klarar tentan nu. Har förberett och plockat fram allt inför imorgon. Har även packat väskan inför kidnappningen. Jag är såååå redo för en strålande lördag imorgon!
Om jag får drömma så går jag ut ur salen imorgon och känner mig FETT nöjd med min insats och kommer ha världens bästa lördagskväll på ett mystiskt ställe med personen som får mig så nervös och pirrig i magen <3 Är det ens möjligt att vara så här glad? Trots att man har världens största tenta imorgon? Ja.. Tydligen <3 
Den här helgen kommer bli magisk! 
 
Nu ska jag njuta av kvällen, lyssna på musik och bara småfixa saker inför imorgon. Direkt efter tentan åker jag hem och 30 minuter senare blir jag upphämtad, pirrig! 
Självklart ska jag kolla igenom anteckningarna än en gång :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0