Muntlig tenta check!

Då kan jag än en gång checka av en godkänd muntlig tenta! Den här gången var det stress. Så skönt att kunna bocka av skolsaker och fokusera på allt det andra. 
Efter tentan åkte jag till pappas jobb och tvättade bilen i 3 timmar. Gjorde allt ordentligt både inuti och utanpå. Nu kommer den vara ren i några dagar sen blir den skitig igen haha..! 
 
Imorgon kör vi nästa muntlig tenta! Den är jag lite nervös över! Ska stå framför alla och prata om magsäcken utan anteckningar och dessutom rita på tavlan haha. Men jag känner mig sååååå redo! För imorgon är det fredag äntligen och det betyder att jag får träffa honom igen <3 Sån enorm glädje! 
 
Men fokus på tentan nu haha..! Ska läsa igenom anteckningarna igen sen sova. Läääängtar <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0