Lång dag

Idag har det varit en lång skoldag 8-17. Det är sjukt mycket i skolan nu, hann inte ens äta lunch idag. Istället pluggade jag på lunchrasten och fick en hel del gjort. Men har fortfarande så sjukt mycket kvar. Idag gick vi igenom nästkommande muntliga tenta och även nästa examination som redan är om två veckor..! Sen får jag inte glömma bort den stora skriftliga tentan på anatomin som är om 3 veckor. Jösses alltså, så just nu är det bara stress. 
 
Kom hem sent, lagade mat och sen har jag pluggat än en gång. Gjorde klart måndagens uppgifter men känner mig inte mer lättad för det. 
 
Men men, imorgon kör vi muntlig tenta! Efter den ska jag till pappas jobb och tvätta bilen. Längtar till fredag och helgen <3 
 
Ny leverans av böcker!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0