Kidnappad

Det gick super i skolan igår, lönesamtalet gick också bra. Hann även hem och vila innan jag åkte till honom och lämnade hans present en snabbis innan jag sen åkte till jobbet. Det var så härligt att träffa honom en stund innan jobbet. Mina kollegor såg ju direkt på mig att jag hade gjort något speciellt. Kan verkligen inte dölja när jag är så här glad  "det lyser om dig " säger dom. 
 
Nattpasset gick bra, så härligt att få träffa alla igen, saknar ihjäl mig efter bara en vecka haha. 
 
Nu till rubriken..! 
När träffade honom igår så berättade han att vi ska iväg på lördag efter min tenta. Det är de ända jag vet haha! Att jag ska packa för två dagar och att någon kommer och hämtar upp mig vid skolan efter tentan. Jag vet inte vem som hämtar upp mig? Eller vart vi ska? Eller vad för kläder jag ska ta med mig? Ska vi vara ute eller inne? JAG VET NADA! Inte alls van vid sådana överraskningar så jag är lite nervös faktiskt. Har ingen aning vad jag ska packa, får improvisera haha. Enligt honom så kan jag aldrig lista ut vad det är så jag spekulerar inte längre haha. 
Så på lördag blir jag kidnappad, kommer inte kunna tänka på något annat nu! Och jag måste verkligen fokusera på stora tentan haha, omöjligt att göra det nu! 
 
Imorgon ska jag till skolan men vi ska vara ute vid sköndal, så typ tyresö. tar hundra år för mig att åka dit haha.. Skolan slutar 17 så efter det hem och plugga. Har inga fler jobbpass bokade, lika bra att fokusera på skolan just nu. Imorgon börjar anatomin! Sjukt att man ska kunna fokusera på det innan stora tentan är gjord. Men men! Så nu ska jag bara mysa och läsa igenom alla hundra anteckningar än en gång. 
 
längtar så mycket till lördag nu! Och inte till tentan dåra ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0