I made it!

Jag klarade båda tentorna! Sååååå skönt att ha det avklarat!! Men nu är fokuset på den stora skriftliga tentan nästa lördag! Den kommer bli svår tror jag, om jag klarar den också, då ska jag ut och fira! 
 
Så nu ska jag ha en pluggfri helg! Om jag nu klarar av det haha.. Hade ett så bra pluggflow igår så gjorde även klart uppgiften till måndag så nu har jag "bara" den skriftliga tentan att fokusera på. Det räcker gott och väl tycker jag haha! 
 
Men imorgon ska jag iväg med mamsen och på kvällen ska jag hem till Linda för mellomys. På måndag jobbar jag ett nattpass igen, saknar ihjäl mig efter mina kollegor! Men innan jobbet så ska jag förbi med presenten jag köpte i veckan. Längtar <3 
 
Nu ska jag mysa med Molly som ligger tätt intill mig <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0