Helg <3

Igår var jag med jobbet på HLR, gör riktigt ont i händerna idag haha, dockorna är så hårda och att göra HLR i 4 min slet på händerna! Men otroligt viktig utbildning! Efteråt så gick jag och en kollega ut och åt. Det blev en italiensk restaurang. God mat och trevlig person som bjöd på cava direkt i dörren. 
Det var en rätt i menyn som lät så intressant så var tvungen att prova den. Det var risotto med jordgubbar och blommor haha. Den var sjukt god! 
 
Idag har jag varit i skolan hela dagen. Haft föreläsning med disciplinnämnden bland annat. Får alltid ångest efter en föreläsning haha.. Efter föreläsningen räknade jag ut att på 5 veckor i skolan kommer jag ha haft 5 tentor.. Lite (mycket) ångest! Men jag har ändå disciplin att plugga när jag är hemma, annars hade det aldrig funkat. Jag är snart klar med alla sakerna till den skriftliga tentan och efter det måste jag skynda mig att börja på muntliga tentorna som är på fredag. Jösses alltså! 
 
Så efter det här ska jag fortsätta plugga, Molly är bredvid mig men hon är lite konstig. Hon äter knappt och så har det varit i en vecka nu. Hon är låg och vill mest ligga still. Men resten funkar bra så hoppas verkligen inte att det är något med henne. 
 
Imorgon tar jag en paus från pluggandet! Blir Mos på dagen och sen mellomys med Linda på kvällen.
Men nu ska jag mysa med Molly och plugga! 
 
 
Sparrisrisotto med jordgubbar och blommor. Sjukt god och annorlunda kombination
 
Kniven man fick till pizzan var inte att leka med, gigantisk haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0