Fullproppad vecka

Nu har jag jobbat 2 extrapass på jobbet. Körde en singelnatt igår, shitt vad jag har saknat alla. Riktig kärlek till mina fina kollegor! Men nu märkte jag verkligen hur nattjobb sliter på kroppen, har varit så trött hela dagen idag. Men att få träffa nattgänget igen var sååå värt det! 
Men innan nattpasset var jag i skolan, tog 4 timmar att ta sig till stan. Tror ingen missade kollektivkaoset i måndags. Inga bussar i stan gick så från centralen fram till skolan var jag tvungen att gå, tog typ 35 min i 
-15 grader, såå kallt.. Men jag hade inget val, hade jag inte åkt till skolan hade jag fått ogiltig frånvaro. 
 
Men nu så! Nu har jag inte skola förrän på fredag igen men under dessa dagar kommer jag vara hemma och plugga. Om bara en vecka har jag två muntliga tentor som är på samma dag.. Är så stressad över dom. Har suttit i 7 timmar nu och bara pluggat och jag kommer sitta ett par timmar till. 
 
På torsdag tar jag en liten paus från pluggandet. Då ska jag till jobbet och gå på HLR utbildning. Och efter den så går jag och en kollega vidare och äter ute. Så det ser jag fram emot. 
 
Men nu ska jag fortsätta plugga ett par timmar till. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0