Effektiv alla hjärtans dag!

Uppe tidigt idag, mötte upp en kompis från skolan sen gick vi till Espresso House och där satt vi och pluggade i 4 timmar. Väldigt effektivt, det blev inget larv utan vi pluggade konstant under den tiden. Så nu har vi båda koll på muntliga tentorna imorgon men det spelar ingen roll hur mycket jag pluggar, är ändå lika nervös, vill verkligen klara båda två! Sen är det svårt att plugga till en tenta som inte berättar i förväg hur den kommer gå till. Åhh vad jag vill ha det här avklarat! 
 
Sen åkte jag hem för att städa och fortsätta plugga. 
Ikväll har jag umgåtts med Linda, vi åt middag tillsammans och umgicks som vi gör varje år på alla hjärtans dag. Sen var jag tvungen att åka hem ganska tidigt för att fortsätta plugga. 
 
Men allt som allt så har det varit en jättebra dag! Känns så bra när man får så mycket gjort och kan bolla tankar med en annan som sitter i samma sitts. 
Har dessutom fått en speciell hälsning från en speciell person <3 Och även en present från mamma <3
Så jag är sååå nöjd!
NU ska jag bara klara av tentorna imorgon! Om jag gör det så kommer jag springa hem till upplands väsby, kanske haha..! 
 
Nu ska jag bara kolla igenom alla anteckningar än en gång och sen försöka sova. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0