Då kör vi 3 muntliga tentor!

Har alltså 3 muntliga tentor nästa vecka. Den första startar imorgon! Så taggad! Är inte så orolig över den, känner mig ganska lugn än så länge! 
 
Efter den här helgen har jag en helt annan energi i kroppen. Nu känns det som att jag vill ut och springa en mil, så glad är jag! Haha, men det ska jag inte. Ska istället kolla på film och mysa ner mig i soffan en stund och sen sova så jag är pigg till imorgon. Svårt att sova nu när man är så glad. Tankarna bara snurrar och käkarna gör ont efter alla skratt. Men jag är såååå glad! 
 
Haha, nu ska jag sluta tjata om min glädje för en stund. 
 
Haha, så här ser mitt finger ut efter allt skrivande under tentan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0