Att gråta av lycka <3

Den här helgen.. Vart ska jag börja.. Vad ska jag skriva..! Så här överraskad har jag aldrig någonsin blivit. Överraskning efter överraskning. Höll på att gråta när jag upptäckte sista överraskningen som han hade planerat.  
 
Okej! Vi börjar med lördagen! Hade ju den stora tentan på dagen och helt ärligt så tror jag att det blir fail för min del. Vissa grejer kunde jag enkelt men vissa frågor var så konstigt formulerade att man inte förstod vad de menade. Och det jag hade pluggat på, det kom på en fråga, resten av frågorna var saker som man knappt hade pluggat på. Hade gjort exakt så som lärarna hade sagt men nä.. Pratade med några andra efteråt och jag var inte ensam om att känna så. Så det blir nog fail för min del men jag hänger inte läpp för det. Vet inte ens utgången än, och om det nu blir omtenta så vet jag mer hur frågorna läggs upp. Får svaret om 3 veckor så jag har släppt det och fokuserar nu på anatomin och de två muntliga tentorna nästa vecka istället! 
 
Men.. Nu till kidnappningen.. Efter tentan åkte jag hem och packade det sista och sen stod han utanför med bilen. Hade ingen aning vart vi skulle. Men första stoppet blev Mall of scandinavia där vi åt buffé till middag. Så otroligt god mat och bästa sällskapet. 
Därefter så bar det av mot stan och nästa överraskning som blev Ballbreaker! Typ en nattklubb med musik, dricka, bowling och massor av olika spel. Har aldrig varit där tidigare. 
Han hade bokat en egen hörna med olika spel med luftgevär. Vi tävlade mot varandra, har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde under den timmen vi spelade. Båda är riktigt dåliga förlorare så vi tog det på största allvar att vinna haha! Jag vann 3 omgångar av typ 30 så jag förlorade ganska hårt om man säger så! Men det tog inte slut där, efter det hade han bokat biljardbord. Jättelängesen jag spelade det. Men såååå roligt! Och där vann jag faktiskt! Så himla roligt! Men det tog inte slut där...!! 
Sista överraskningen, han vägrade avslöja men när vi närmade oss så började jag ana hans överraskning. Och mycket riktigt.. Hotellnatt! Ett jättefint rum på 22a våningen. Där höll jag på att gråta en skvätt faktiskt.. Blev så överraskad, inte alls van att bli så här bortskämd. 
 
Idag vaknade jag tidigt, hann vända mig om kolla på honom i några minuter sen vaknade han, han är så lättväckt! Vaknade en gång under natten av en konstig dröm, att då plötsligt vakna och ha hans armar runt omkring mig, sån trygghet! Att få vara med honom och samtidigt titta på utsikten från 22a våningen, jag njöt av varje sekund där! Efter en långdragen morgon så gick vi ner och åt hotellfrukost, också supergod mat! Sen tillbaka till rummet och fixa oss och sedan ut på äventyr till olika ställen och kolla inredning. Han skjutsade hem mig på eftermiddagen sen. 
 
Wow! Finner inga ord för den här helgen! Den bästa helgen någonsin! Kommer aldrig glömma den här helgen så länge jag lever! Har verkligen njutit av varje sekund med honom! Han ger mig sån enorm glädje. Den lyckan jag känner är magisk, så glad! Har jag sagt att jag är glad? Haha, wow alltså <3 
 
Ikväll åkte jag till Linda en sväng. Vågar inte ens skriva ut vad som hände i bilen på väg till henne. Det kom så plötsligt, mitt från ingenstans! Inte hänt på flera år, men när det hände så kändes allt verkligen äkta. Haha det förblir hemligt! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0