Årets bästa väder!

Så varmt och skönt ute! Jag kollade inte alls på temperaturen innan jag gick ut idag. Tog ju en alldeles för varm jacka, hade räckt med en tjocktröja bara! 
Och jag som bara skulle sitta hemma och plugga men det gick ju inte! Tog en sväng till sigtuna och gick runt där. Sen en sväng till bromma och handla lite. 
Efter det åkte jag direkt hem och började plugga. Med några pauser för att laga mat. Har pluggat tills nu, blev precis klar med den första muntliga tentan som är på torsdag! Den andra som är på fredag är jag inte riktigt klar med, men den fortsätter jag med imorgon. För jag måste typ sova NU haha. Ska upp 05.30 och åka mot tyresö för massor av föreläsningar som håller på ända till 17. Så upp tidigt och komma hem sent. Men det blir nog intressant! 
 
Så nu ska jag snart sova. Så svårt att varva ner efter flera timmars pluggande. Man vill bara fortsätta när man har ett sådant bra flow. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0