Ännu en wow helg!

Att jag klarade båda muntliga tentorna i fredags gjorde mig överlycklig men att jag kunde bli ännu gladare, wow alltså. 
 
I lördags var jag iväg med mamma på dagen och på kvällen hade jag mellomys med Linda. Sen blev det helt spontant att jag fick sovsällskap senare på kvällen. Inte mycket som klår att slippa sova själv. 
 
Idag! Wow alltså.. En heldag med honom..! Att få vakna upp tillsammans, vi segade länge i sängen innan vi begav oss mot ikea för lunch och shopping. Vi träffade även Linda där, världen är liten ibland! Sen åkte vi vidare och handlade middag. Vi lagade något jag aldrig smakat tidigare, pulled turkey tacos så sjuuukt gott! Det kommer jag verkligen laga igen! 
 
Sen har vi bara segat och umgåtts. Och ja, ni har säkert redan listat ut att jag har träffat någon haha... Så svårt att dölja när man är så glad. 
 
Imorgon är det skola och en inlämningsuppgift som redan är klar, efter skolan måste jag skynda till jobbet för att ha lönesamtal med min chef och förhoppningsvis hinner jag även hem och vila lite innan jag måste åka till honom och därefter tillbaka till jobbet för ett nattpass. Han fyller nämligen år imorgon så innan mitt nattpass svänger jag förbi honom och lämnar en liten present. 
 
Så ännu en wow helg <3 Nu har jag massor med påfylld energi att klara av skolveckan och stora skriftliga tentan på lördag! Hejja hejja! 
 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0