Allvarlig vecka på gång!

Har njutit av en ledig helg men nu börjar allvaret. Den här veckan har jag två muntliga tentor med 15 minuters mellanrum! Jösses, om jag klarar detta så ska jag ut och fira! Så imorgon blir det plugg hela dagen! Och sen på kvällen ska jag jobba ett nattpass på jobbet, längtar! Och resten av veckan består av endast plugg och föreläsningar. 
På fredag är båda tentorna, shitt alltså.. 
 
Men helgen då! Det var varit en riktig "mor och dotter helg". Har umgåtts med mamsen hela helgen. Vi har ätit lunch ute båda dagarna och åkt omkring till olika ställen, balsam för själen! Har hittat så himla fina grejer! kläder jag inte alls är van att köpa, som är helt nytt för mig men som kommer bli så roligt att få visa upp. Förut köpte man bekväma kläder, nu är det lite annorlunda haha! Nu måste man helt plötsligt tänka till lite. 
 
Ikväll har jag ätit en sen men god middag. Det var ett samtal som höll mig sysselsatt i två timmar <3 Och efter det har jag pluggat och det ska jag fortsätta med snart. Förvånade? haha.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0