3 dagar kvar

Ynka 3 dagar kvar tills tentan är, är så himla nervös! 
Idag har jag varit i skolan till 17, då sa dom lite andra saker som kan komma på tentan, när tar det stopp!? Nu måste jag ta reda på mer saker och proppa hjärnan med ännu mer information, jösses alltså. Och det är de jag har gjort hela kvällen. Hämtade ut paket med 8 nya böcker till nästa kurs sen har jag bara pluggat hela kvällen. 
 
Men nu tänkte jag fixa mig inför sängen. Kunde inte sova natten som var, tänkte hela tiden på tentan. Så nu håller jag på att somna, lika bra att gå och lägga sig då. 
 
Imorgon ska jag upp tidigt och åka till östermalm för att sätta mig med en kompis och plugga. Nöta in alla hundra papper inför tentan och dela erfarenheter med varandra. Det gjorde vi innan dom muntliga tentorna och vi klarade båda två så vi kör samma nu och hoppas på att klara den stora tentan också! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0