2 dagar kvar

Sen är det tentadags, såå himla nervös! 
Idag har jag varit i skolan, gått igenom hur ena tentan kommer gå till på fredag, den andra får vi inte veta hur den går till. Fy vad jobbigt. 
 
Vädret idag var ju underbart! Så efter skolan gick jag och en kompis från söder till centralen, tog väl 30 min så otroligt skönt! Åkte hem och hämtade bilen sen åkte jag på jakt efter en present och otroligt nog så hittade jag en! Var väldigt svårt men med bra service i butiken så lyckades jag. Vågar inte skriva ut vad jag köpte, personen som ska få den är typ synsk så vet inte om han läser det här haha! Men så skönt att ha det avklarat! 
 
Imorgon är det ingen skola men sista dagen att förbereda sig inför fredag. Så jag ska upp tidigt och åka till stan för att sätta mig ner på ett café med en kompis från skolan och bara nöta igenom allt hundra gånger så det sitter! Sen är det ju alla hjärtans dag imorgon och den ska firas med min kära vän Linda, tradition att vi alltid firar den tillsammans sen 5 år tillbaka. 
 
Och slutligen hem och nöta igenom allt än en gång! Vill bara ha det här överstökat så man kan fokusera på den stora skriftliga tentan veckan efter..! 
 
Nu ska jag göra det jag alltid gör på kvällarna, plugga! Har ju inte bara en skriftlig och två muntliga tentor att plugga till, måste ju göra ett arbete utöver det också haha! Har dessutom beställt hem 6 nya böcker eftersom nästa kurs börjar på måndag redan. Jösses alltså haha! Men det är roligt också, på måndag börjar anatomi den blir nog sjukt intressant! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0