Nästa omtenta!

Igår var jag ute på stan med en kär vän. Vi tog ett glas på hotell anglais och pratade om allt som händer just nu och sen gick vi vidare och åt middag ute. Så trevlig kväll! Spontant och lugnt. 
 
Idag har jag varit med Linda på shopping-night i sollentuna centrum. Fyndade ett par skor och så vann jag en stor munskölj haha. Sen var det gratis att tråda ögonbrynen, aldrig testat den metoden innan och fy vad ont det gjorde haha. Tårarna bara rann när hon var klar haha.. Men det blev fint i alla fall!
 
På lördag är det dags för nästa omtenta på historian som var den första tentan på sjuksköterskeprogrammet. Hoppas verkligen jag klarar den! Det var 53% som inte klarade den tentan, den var verkligen svår också.  
 
Imorgon är det skola igen, en 3 timmars föreläsning. På kvällen ska jag hem till Linda och umgås.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0