Grand hotell saltsjöbaden

Under påsken har min danska släkt varit här. 
Under en hel dag åkte vi alla till Grand hotell i saltsjöbaden och myste. Finaste stället jag varit på! Vädret var helt makalöst bra och jag mådde så bra när jag var där. Vi åt lunch där, satt ute i det fina vädret och gick en tipsrunda som jag vann på! Hundarna var också med hela dagen. Min kusin har två yorkshireterrier också, så vovvarna myste och busade med varandra. 
Smakade för första gången på en champagne som kostade 1,300kr som inte var så god faktiskt haha! 
Ville inte åka därifrån! Jag kommer absolut åka tillbaka dit igen! Vilket hotell alltså, ett riktigt slott! Maten var helt gudomlig också! Att få umgås med min danska släkt var precis vad jag behövde, har saknat dom så mycket! Och min kusins bil är ju helt amazing.. Wow alltså.. Den vill jag ha! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0