Fullspäckad vecka

Praktisk tenta i måndags som jag blev godkänd på, check på den! Och sen hörde jobbet av sig och frågade om jag kunde jobba natten. Så det gjorde jag, en lugn natt där jag kunde göra klart en hemtenta såå skönt! 
 
I onsdags började den nya kursen "vårdande och miljö" den verkade spännande! En skriftlig salstenta, resten muntliga och resterande hemtentor. Jag är faktiskt mest orolig för hemtentorna. Varje vecka står det på skolans hemsida att elever har blivit avstänga från skolan pga fusk, disciplinnämnden är hård! 
Efter skoldagen stressade jag till jobbet för ett möte och sen blev jag kvar där och jobbade kväll. 
 
Idag åkte jag till karolinska och hämtade ut mitt nya e-tjänstekort, personalen där är alltid så trevliga "varför har du förlovningsringen på örat" fick jag som kommentar haha! Blev på väldigt bra humör efter besöket där. Sen vidare till skolan där jag hade en muntlig tenta som jag blev godkänd på, check! 
Åkte sen och handlade mat och vidare hem till mina föräldrar och hämta Molly! 
Ikväll har jag lagat en god middag och gosat med Mollsan! Hon är verkligen min trygghet, var alldeles för längesen jag hade henne en heeel kväll och natt! Längtar tills vi ska sova, saknat henne så himla mycket! Min kärlek, mitt hjärta, mitt allt! 
Nu ska jag ut med henne en sista gång sen ska jag kolla på netflix innan vi ska sova. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0