Dags att vända blad!

3 veckor av tystnad från min sida, finns anledning till det såklart. Så mycket som har hänt, både tråkiga och roliga saker. 
Den tråkiga saken är att jag inte längre träffar honom längre, han ville avsluta det. Trots att vi inte träffats så länge så har det tagit hårt på mig, skolan har blivit lidande och även min kropp. Andra gången jag blir "bränd" på samma sätt, utan en riktig anledning. 
Så skolan går inte så bra, MEN jag klarade den muntliga omtentan på de 24 frågorna! Så jäkla skönt att jag klarade den trots detta! 
Min kropp vill inte alls sammarbeta, får inte behålla så mycket och det har resulterat i en viktnedgång på 2 kg på två veckor. Äter jag mer än ett mål om dagen så får jag inte behålla maten. Men ska träffa min nya diabetesläkare nästa vecka och då får jag svar på proverna också.
 
Så nu är det dags att vända blad! Kommer ta tid innan allt känns bra igen men jag ger inte upp. Har världens finaste vänner och familj, skulle aldrig klara mig utan någon av dom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0