September

Då är vi redan inne på september. Och hösten är på gång. Jag älskar hösten, tända ljus och myskläder. Har lite roliga saker inplanerade under hösten. Ullared åker jag varje år till i november och så fyller jag 25 i november också.. Fy vill inte fylla år mer! Dessutom så firar jag och lägenheten 1 år i november! Vill aldrig flytta här ifrån, älskar min lägenhet! Trivs så himla bra. Att varje dag längta hem och må så här bra som jag gör. Att laga egen mat och städa är ju sjukt roligt haha! Älskar att städa, hatar smuts och oordning.
Annars är det två planerade utgångar. Förutom det, maaasssoorr av jobb haha! älskart! 
 
Under tiden som det har varit tyst på bloggen så har jag jobbat massor. För några dagar sen va jag hemma hos en kollega med Molly. Hon ska skaffa en yorkshireterrier, hoppas det blir snart så Molly får en kompis i hennes storlek. Sen har några i min danska släkt varit i Sverige på besök. Så fort jag hör danska så smälter jag haha. Jag lovar, om någon möjlighet dyker upp i Danmark så flyttar jag dit på en gång! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0