Händelserika veckor

Varit ganska tyst här inne nu ett tag. Men det har hänt mycket saker, en väldigt tråkig sak som gjrorde mig sjukt ledsen. Sen väntar jag på ett svar som kommer i december som jag inte ens vet om jag vill ta mig an. Mycket tankar och snurr i mitt huvud just nu. 
Ska berätta mer senare.
 
Den här veckan kör jag igång med utbildningen igen. Har gått hälften redan och sista dagarna den här veckan. Varit väldigt lärorikt och skönt att komma ifrån jobbet lite men ändå få betalt. Väldigt roligt, förutom att gå upp 06 på morgonen.. Är ingen morgonmänniska. 
 
Så nu ska jag mysa ner mig i soffan och försöka bli trött haha..  Vi får väl se hur bra det går..! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0