Ny bil?

Kan inte låta bli att titta lite på bilar. Min kollega har precis köpt en ny volvo xc40 som vi var och titta på tillsammans och då blir man ju själv lite sugen. Jag har redan en fin och fungerande bil men man blir ändå sugen haha. Har tittat på 2 olika, större bil och lite nyare. Älskar att köra bil, kan ibland åka till mataffärer som ligger längre bort bara för att få köra bilen lite mer. Lyssna på musik och bara glida runt underbart! Men ska ta det lite lugnt, mycket som står på spel just nu så det blir ingen bil just nu. Se men inte röra som man säger haha. 
Imorgon ska Molly och jag hitta på något skoj, åka till något mysigt ställe och gå prommis och sen köpa hem lite nya godisar till henne. Bara massa mys och skoj för Mollsan. 
 
Bild från Mollys och min prommis idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0