Moschino

Säkert ingen som missat sammarbetet mellan moschino och hm. Jag lyckades fynda en moschino jacka till Molly. Hon är inte så glad när det gäller kläder, springer iväg och gömmer sig men när vi väl kommer ut så bryr hon sig inte. Jackan satt perfekt på henne. 
 
Annars har jag jobbat för fullt. Imorse gick jag av efter 4 nätter och nu är jag ledig resten av veckan. Eller nästan, blir ett extrapass på söndag. Men några dagars ledighet blir det. Hämtat hem Molly och njutit av sushi ikväll. Imorgon ska jag till jobbet på kvällen en snabbis. Vi ska tacka av en kollega som går i pension. Smörgåstårta med härliga kollegor. 
 
Man ser ganska tydligt hur "glad hon är" haha min gullis 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0