Min födelsedag

Hade en sån bra födelsedag. Familj och släkt kom hem till mig på fika, fick så fina presenter. Sen under hegen så blev det utgång med vänner. Vi åt middag på en italiensk restaurang, så himla god mat! Sen gick vi vidare och tog ett glas på ett annat ställe. Perfekt kväll och så skönt att få sällskap ända hem till väsby. Kunde inte blivit en bättre födelsedag. Nu är jag 25 och vill verkligen inte fylla år mer haha! Nu är jag närmare 30 strecket.. 
 
Ska visa resterande presenter, fick alldeles för mycket av min fina familj. Så tacksam!
 
Förrätt! Mozzarella med tillbehör. Godaste förrätten jag någonsinn smakat!! 
 
Varmrätten var gudomlig! Men efter mozzarellan var man ganska mätt redan haha. 
 
En av presenterna jag fick. Voluspa ljus. Luktar typ rosglass. Har inte packat upp den ännu men det är som en glaskupa runt ljuset så doften håller sig längre. Ska visa bild när jag har packat upp den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0