Lägenheten 1 år!

Den 22/11 fyllde lägenheten 1 år! Tiden bara flyger iväg! Det absolut bästa beslutet jag tagit att flytta in i en nyproduktionslägenhet. Trivs så himla bra här hemma, vill aldrig flytta här ifrån. Lägenheten är så luftig eftersom det är öppen planlösning, perfekt storlek, bilig att bo i när det gäller hyra och el. Den är så perfekt! Älskar min fina lägenhet! Molly trivs så bra här också. 
 
Nu har jag börjat julpynta lägenheten också. Ljusslinga på balkongen, adventssljusstakar och en liten gran med slinga runt om. Älskar julen och allt mys som tillhör. Jag och min familj firar julen hos min farmor som vi alltid gör varje år. Längtar redan efter min farmors julmat. Har redan köpt en del julklappar. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0