Hon är hemma!

Äntligen är hon hemma igen, mitt allt! Saknat henne fööör mycket! Hon blev så glad att se mig, skakade och började låta som en gris haha min älskling <3 Vi gick direkt ut på en promenad och hundbus utomhus med grannens hund. Sen var Molly helt slut så vi lämnade henne att vila med papsen medan mamsen och jag åkte och handlade. Skulle bara bli mat men blev ett par skor och ett voluspaljus också.. Skorna tänkte jag ha när vi ska ut men på de är på gränsen för stora, storlek 35 men ändå lite stora. Så ska prova dom hemma med olika strumpor och köpte även extra sulor så hoppas det funkar för dom var verkligen fina. 
 
Ikväll ska jag mysa med Molly heeela kvällen och natten. Hon är helt slut från resan och så himla gosig. Njuter av varje minut med henne, kommer sova som en stock inatt. Nu är livet komplett! Tyvärr blir det bara en natt för imorgon kör jag igång med 60 timmars veckan. Men det känns bra, saknar jobbet litegrann faktiskt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0