Extrapass

Den här veckan är jag långledig, 6 dagars ledighet. Men det blev ett extrapass natten som var. Bilförsäkringsfakturan kom i veckan och den sved lite haha. Sen hade jag ändå inget för mig eftersom Molly är i Finland. Saknar ihjäl mig efter henne, knappt träffat henne på två veckor nu och det blir inte mycket gos med henne tyvärr.. Hon kommer hem på söndag och dagen efter kör jag igång med en 60 timmars vecka. Hemskt att vara borta från henne så mycket. 
 
Men nu är jag ledig resten av helgen. Lagade en så god middag ikväll och nu kikar jag lite på idol. Imorgon funderar jag på att åka till mos för att kolla efter något att ha på mig på utekvällen. Man har ju redan hela garderoben fylld med kläder men ändå känns det som att man inte har något att ha på sig haha. 
 
Dyrt att ha bil haha.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0