Tatuering imorgon!

Har ju helt glömt bort att berätta att jag ska tatuera mig imorgon! Blev lite spontant, hade egentligen en tatueringstid i juni, hon som ska tatuera mig hade ingen tidigare tid men så hörde hon av sig i helgen och sa att hon hade en lucka på onsdag, alltså imorgon! Självklart tog jag den. 
 
Gick av imorse efter 3 nattpass. Har köpt tatueringskräm och även tagit semester på torsdag så tatueringen får lufta och vila. Inte det bästa att sätta på sig landstingslångbyxor dagen efter redan. Så imorgon när det ska bli 26 grader ute kommer jag ligga på bänken i 4-5 timmar. Den kommer placeras på låret, hyfsat stor med tanke på att jag ska ligga i 4-5 timmar. Men jag har gjort det förr så ska nog klara av detta också :) 
Alltid lite nervöst innan. Men så taggad! 
 
Nu ska jag packa väskan. De obligatoriska tatueringsshortsen ska självklart med! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0