Ny vecka

Hänt en hel del sen sist. Balkongen är nästan klar. Plattorna och möblerna är plats, nu är det bara lite småfix kvar, utelyktor och blommor. Trimmat Molly har jag också hunnit med, nu är hon riktigt korthårig, så skönt nu när värmen har kommit. 
 
Jobbar en singelnatt inatt och är sen ledig till lördag. Men imorgon ska några killar komma till min lägenhet och fixa med elementen så jag åker direkt hem till föräldrarna och sover efter nattpasset. Och på eftermiddagen imorgon ska jag till veterinären med Molly och kolla hennes tänder, gör det varje år för att hålla koll så allt ser bra ut, sen ska hon även vaccineras som hon gör varannat år. Hon brukar inte säga ett pip, hon är alltid så duktig och snäll hos veterinären. 
 
Men nu ska jag börja fixa mig och sen åka till föräldrarna för att lämna Molly. 
Bilder på balkongen är på gång!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0