Uppe med tuppen

Kaos vecka har det varit hittills.. stressad och kan inte sova heller.. jobbar 11 nattpass på rad. Och nu sitter jag på tåget på väg till ersta för ett läkarbesök. Inte kunnat sova på hela veckan. Vaknar 20 gånger och drömmer stressdrömmar. Är ändå pigg under nattpassen men hur länge kommmer det att hålla? 
Efter läkarbesöket ska jag hem och försöka sova lite innan det är dags för nattpass 5/11.. familj och vänner frågade mig i måndag när jag är ledig och kan träffas. Mitt svar blev då, nästa fredag.. helt sjukt egentligen. Dessutom ska jag trycka in en HLR utbildning på tisdag. 
Sorry för ett tråkigt inlägg men det är så mitt liv ser ut just nu. 
Saknar min pälsboll <3 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0