Söndag

De två hektiska veckorna är över och jag överlevde! Varit ledig i helgen, har vilat och umgåtts med familjen. Som vanligt går helgen fort och dessutom så ställdes klockan fram en timme natten som var så den här helgen har gått alldeles för fort. 
Imorgon är jag ledig men tidigt imorgonbitti så kommer det några personer som ska installera persienner i min lägenhet. Så upp med tuppen för det och sen kl 11 ska jag vara hos veterinären med Molly. Hon ska till Finland med mina päron på torsdag så hon måste ta den obligatoriska tabletten inför resan. 10 dagar kommer hon vara borta från mig, kommer bli sjukt jobbigt. Ska verkligen passa på att njuta av de sista dagarna med henne. 
 
Nu ska jag kika på netflix och gosa med Mollan innan det är dags att sova. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0