Matkoma

Mätt och belåten! Körde en repris från igår, lika gott idag. 
Annars har jag bara tagit det lugnt idag, fyndade ett par träningstights som det var halva priset på, 65kr riktigt fynd. 
 
Om en timme är det dags att åka till jobbet igen, riktigt taggad. Eftersom det blir en ensam påsk i år så är jag glad över att i alla fall få spendera den med mina kollegor och små bebisar. Kör 5 nätter nu. Sen nästa helg väntas massa roligheter! 
 
Inatt ska jag fortsätta skissa på tatueringen. Så eventuellt nästa vecka kan jag boka en tid, bara att hoppas att det finns en tid innan sommaren. Väldigt populärt att tatuera sig nu innan sommaren. 
 
Nu ska jag smälta maten och chilla sista timmen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0