Inflyttsdagen!

Då är det dags att äntligen visa upp min fina lägenhet. De riktiga bilderna när lägenheten var klar kommer i ett annat inlägg. 
Vi börjar med lite bilder den dagen jag fick nycklarna till lägenheten. Mina underbara föräldrar hade tagit ledigt från jobbet den dagen för att kunna hjälpa mig att flytta. 
 
 
Mycket saker och här är inte möblerna med, bara småsaker haha!
 
 
Hälften av flyttbilen tömd, ca 20 flyttlådor kvar. 
 
Självklart var Molly med och hjälpte till <3
 
Pappa var så snabb. Han hann koppla in tvn och få upp tv-bänken samma dag. 
 
Vi höll på till sent på kvällen så även soffan hann komma upp. 
 
Det tog inte stopp där. Även sängen kom upp samma kväll. Finaste sängen med inbyggda förvaringslådor under. Sen lexington överkast och Gant påslakan <3 
 
Jag pysslade en del i hallen. 
 
 
Mamma hängde upp min Eos fjäderlampa. 
 
 
Uppackning av köksredskap. Mitt knivställ med designknivar. 
 
Tvättmaskin + torktumlare i ett! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0