Summerburst 2018!

Bästa helgen ever! Jiiissess så roligt jag har haft! Vill bara dra tillbaka tiden och uppleva det igen! 
 
Det var alltså första gången jag var på Summerburst. Och absolut inte den sista! Aldrig upplevt något så häftigt och roligt! Jag gick dit med min underbara kollega och vän Dessie! 
 
Men vi börjar med torsdagen! 
Fick mail att om man vill slippa stå i kö till Summerburst så skulle man åka till stureplan och byta sin biljett mot ett armband så fick man gå förbi kön. Så det gjorde Dessie och jag. Dock satt vi fast på tåget i 2 timmar pga tågkö. Inte så roligt men vi hann ändå hämta armbanden. Efter det satt vi oss på Vau De Ville och käkade trerätters. Såå god mat och mysigt att sitta ute under markiser med värmelampor. Så mysig dag och kväll! 
 
Fredaaaagen! Summerburst dags!!! 
Vi åkte lite tidigare för att äta lite mat innan vi checkade in på festivalen. När vi sen närmade oss festivalen dånade musiken redan. Härligt att bara kunna gå förbi alla och ställa sig först av alla, innan vi blev insläppta träffade vi några stycken från Småland, härligt gäng så det blev en massa snack på danska och grekiska haha. När vi väl blev insläppta kollade de i väskorna och visiterade oss från topp till tå. Musiken var redan igång, så himla häftigt! Vi hade köpt premium biljetter, lite dyrare så vi hade ett eget mysigt ställe. Pingisbord, egna toaletter, massor av sittplatser och egna drick/mat ställen. Så värt det! Spelade pingis med härliga människor, god dricka och strålande sol. Kändes som en strandfest där alla hängde med varann, utan strand dårå haha! Dessie och jag var där från 15 - 00. Senare på kvällen gick vi närmare scenen. Alltså vilka endorfiner man fick! Var världens lyckligaste tjej just i det ögonblicket. Går inte att beskriva känslan, så himla häftigt! Höjdpunkten var helt klart Martin Garrix som spelade sist av alla. Aldrig dansat och hoppat så mycket som när han spelade. 
Summerburst 2019 kommer jag absolut gå på! Redan bokat in det tillsammans med Dessie! SÅ glad att jag har träffat den bönan, aldrig haft så roligt som när jag är med henne. Hon gör mig alltid glad, får med mig på roliga saker och världens mest omtänksamma person! Hade inte velat uppleva Summerburst med någon annan än med henne! Världens bästa dag/kväll/natt! Är såååå lycklig! Så tack neonatalen för att jag har fått chansen att träffa Dessie!
 
Bilder från torsdagen, bilder från Summerburst kommer i ett eget inlägg!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0